Amanda , William , Jergo(Kanin) hahaha

Hej alla söta fina snygga sexiga bloggare HAHAH :D hur är läget ?:)
idag har det varit en underbar söndag har inte haft så här kul på ett bra jävla tag . Amanda och jag skulle shoppa i farsta c idag för vi hade så mkt pengar och vi visste inte riktigt vad vi skulle göra av allt så vi beslutade att dra in ditt , danne , stoffe , och ifit hängde med fast jag och amanda stack ifrån dom haha sen träffades vi igen när vi åt burgerking MUMMS ! sen så träffade jag på Jesper loop allså länge sen man såg den där grabben allså . måste dra ditt och hämta mina vantar nån dag höhö glömde dom där sist jag träffade han . Men sen i allfall så smsade Wille mig och ville träffa mig och amanda , och jag och han har bara träffats en gång tidigare fast jag minns han knappt höhö . Men så träffade jag och amanda han vi skulle möta han och jergo vid gina han är ryss därför har han konstigt namn hahaahah , men sen när jag och amanda såg dom vid gina blev jag typ som varm i kroppen så jag och amanda sprang in och gömde oss höhöh. Men där träffa jag på andre och alexandra från jordbro så jag snackade lite med henne och hon sa att jag skulle gå ut och va mig själv haha . Men iallfall jag hittade ett rosa linne dära och amanda hitta ett par Jeans och två linnen så vi ställde oss i kassan och betalade. Sen kom wille in och jergo så klart . Då gick jag fram och hälsa och gav wille en kram och skakade hand med jergo och presentera mig höhö . Han var lite läskig den grabben menmen alla kan inte vara normala hahahhha, iallfall jag och wille blev nog båda lite kära tror jag vetefan , men vi gick och knuffa på varandra sen börja vi hålla handen i bland haha vet inte riktigt vad som hände :) men det gör inget jag är juh singel jag gör vad jag vill . Fast ska lugna mig lite med kärleken har hela livet kvar förfan . Men sen så gick jag och amanda och wille och han till hm då köpte jag två bhar och ett par string. Och hon två bhar och gliter sprej hahaa OCH JUSTE hon köpte ett serie linne as snyggt . sen så gick vi till gliter och köpte ett hårband åt mig för jag hade inget och hon köpte halsband . Men innan jag träffa amanda köpte jag ett bar rosa silver örhängen på guldfynd as söta . sen så orkade vi inte handla nått mera för alla affärer stängde , Men måste dra in ditt imorgon och köpa en julklapp till anna min kontacktfamiljs mamma allså :) men vi satte oss på donken så satt jag och amanda och åt en glass sen drack wille en cola och amanda gick och drack på sin sluch haha eller hur fan man stavar :D Men sen så satte jag amanda och jergo och wille oss på några stolar . Och då sa wille att han gillade mig fast jag retades och sa att han gillade maria hahaha och då blev han jätte sur haha :D älskar att retas. sen så drog vi till farsa c vi åkte med till hökis och bytte dära till farsa c. Det slutade faktiskt med att jag och wille pussade varandra innan jag åkte i väg med amanda . Sen har jag och wille snackat hela hela tiden vi ska faktiskt gå på bio imorgon jag amanda jergo och han . Vi ska se på alla flyter har hört att den är bra får väl ta och hoppas det höhö. Men nu ska jag faktiskt dra in i en dusch tänkte jag så amanda får sitta lite nu . HÖRS IMORGON ÄLSKADE BLOGGARE . ÄLSKAR ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0