Fredag

I dag åker jag till min kontacktfamilj är borta till på söndag. uch vad saknaden har varit stor till dom har inte träffat dom på två veckor bara på fotbolls träningar. Men nu ska jag enkligen få träffa dom själva !:) vi ska ha tjejkväll på lördag fett kul.Längtar och längtar , och juste söta bloggare, har fotbolls match idag i sollentuna helenalund ip klockan 18:55 drar matchen igång så kom och kolla om ni ser detta vi möter bromma pojkarna om ni undrar. vi ska vinna det har jag bestämmt. Alla går runt och skryter om att dom är så grymma lala men vet ni ? IFK HANINGE TAR ALLT OCH ALLA!
" vi är blåa vi är balla vi kan vinna över alla HANINGE! " så vi ses kanske på matchen imorgon eller så hörs vi ´på söndag när jag kommer tillbaka . puss så länge nås på min lur SYND om ni inte har nummret . hare bäst sötnosar<3

Dagens bilder.

 till dig min andra mamma .
Anna du är verkligen som en mamma för mig du har ställt upp för mig sen den första dagen vi lärde känna varandra på träningen allså. Den dagen minns jag nog alltid. Du har verkligen stöttat mig genom allt. Jag har kunat prata med dig om exakt alltting utan att du går och säger och du ger mig alltid så bra tips som jag ska följa. Jag önskar nästan hela tiden att du var min mamma min riktiga alldelse mamma. Du säger att du älskar mig mer en vad min mamma säger till mig. Varje gång vi pratar i telefon så säger du alltid jag älskar dig gumman. Jag blir alltid så himla glad och ibland efter har jag faktiskt gått in på rummet och gråtit för att du är så underbar och jag är så tacksam över att jag blev ditt kontacktbarn. Vi har haft ett bråk nu hemma hos dig förskolan och då skrek jag att du skullehålla käften och det . förlåt jag menade det verkligen aldrig , men jag blevså arg för att du hade rätt om vad du sa. och jag är inte van vid att folk bryr sig. Du är nog den ända som verkligen bryr sig. Nu har jag skärpt till mig i skolan faktiskt. Det går bättre en aldrig för. Jag har märkt även om jag går i en stor klass kan jag lika mycket som dom andra även fast jag har adhd bara om jag vill så kan jag. och det är tack vare dig anna för att du har stöttat mig genom vårt och tort. Jag älskar dig anna du är verkligen som en mamma för mig . Emma och jalle och pontus och alla dina ungar måste vara så himla glad över att ha dig som mamma. önska jag i bland fick byta liv med emma och ha dig som mamma . vilken lyllo unge jag skulle vart då höhö ;) men men nu ere så att alla barn får inte bra mamma. Men en sak det finns inte många som dig anna du är helt speciel du är så mycket bättre en alla andra jag får inte fram orden riktigt hehe. Men jag är glad iallfall över att ha dig som kontacktmamma och jag hoppas på att jag kommer ha dig som kontacktmamma i många många år kvar haha :) Älskar dig anna hindersson min låsas mamma :)♥



Kommentarer
Postat av: Anna sjöqvist

Ja du lilla vän. Det e ju så det ska vara. Jag bryr mig om dig mycket, och hoppas ju hela tiden att du ska förstå att det ända jag vill är att det ska gå bra för dig. Det är du värd. Du e en otroligt härlig tjej och att få vara med dig lockar fram många skratt. Det är roligt att få vara en del av ditt liv.Och jag vet att du e en smart tjej som kan allt du vill.Det handlar om att du ska bestämma dig. Pusss love you

2008-12-05 @ 22:16:26
Postat av: Alexandra

Asso jag blir helt gråttfärdig av att läsa den fina texten, gud va gulligt :)<3

2008-12-05 @ 22:51:15
URL: http://alexandratijero.blogg.se/
Postat av: Anonym..

Hej jennifer. Hur gör din blogg så jävla fin:O snäll hjälp men ..:( min ser ut som skit

2008-12-06 @ 11:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0