Hemkunskap.

Jadu , morgonen började med att mamma väckte mig runt halv 8 tiden .
visste inte om jag skulle upp eller inte , kände mig as seg somnade inte förns halv 6 i morse .
vetefan varför mådde typ dåligt . så sov inte alls länge , men jag pallade mig upp inte varit i skolan på några veckor så stack ditt började med hemkunskap. riktigt kul faktiskt vi gjorde pepparkakor höhö , fast åt typ upp degen (A) var så himla gått . Lite roligt faktiskt . Sen typ efter det så hade vi pyssel asså det var typ nån rolig dag i skolan som alla klasser ksulle göra nått tillsamans med sin klass , men vi hållde på med pyssel också , gjorde två kort typ godjul haha som man gjorde i ettan kändes lite töntigt men men ..  Skrev ett godjul till mamma , och ett annat till nån annan . Och det får ingen veta till vem för det är hemligt höhö :) , sen så kollade vi på kalleanka:S helt sjukt värkar som dom tror vi går på dagis fortfarande , men jag och katja och elin och micke satt och åt godis och pratade , så vi såg inte på filmen direkt . sen så åkte jag och katja och köpte lite julklappar lite roligt faktiskt . Köpte typ två lakan till andreas och emil med döskallar. Sen ett fat med ett ljus på till mormor , sen två lakan till mamma som är lila as fint aasså :o sen så köpte jag ett ljus till mamma som där det stog , " Mamma " Du är där när jag behöver dig, du glömmer dina egna bekymmer. du är min tillflykt och klippa, med dig känner jag mig trygg kanske borde berätta för dig oftare hur mycket jag uppskattar dig , men du är den jag älskar du är ljuset i mitt liv mamma. " fint skrivet vah !?!:D men men dagens bilder , <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0