IFK HANINGE

Jani vad ska man säga , här sitter jag och tänker på laget .
Imorgon har vi match mot sollentuna vi har redan möt dom tror jag tror vi förlorade jag minns inte .
Men imorgon tar vi dom visst älsklingar? <3 asså jag är så inne helvetes taggad !
as många som ska komma och titta , Amanda , mamma , pappa och pakke . mamma kör oss allihop såklart .
asså ni anar inte hur mycket jag längtar , vill bara att klockan ska slå snabbare och snabbare och bli lördag !:)
Men vi hörs. älskar er bloggare.  <3




Kommentarer
Postat av: Anna Sjöqvist

Å jag saknar dig min lilla älskling. i morgon åker vi hem älskar dig. kram från frankrike..Ps har köpt julklapp.... miss you Kramar Anna

2008-12-25 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0