Måååååndag.

Måndag var en helt vanlig skoldag .. Asså jag vet inte vad som händer med mig längre, Jag känner mig helt slut i kroppen när jag vaknar känner jag att jag inte har nån styrka kvar i kroppen att livet när som helst ska ta slut även omdet inte ska det , jag är helt död i kroppen. gick på alla lektioner börjar bli riktigt duktig nu i skolan men det är ju as bra för då slipper man bli fattilapp sen :) Men sen i skolan så följde jag med Emil min lillebror och köpte skriskor runt typ 6 tiden sen så stog pakke dära och hans kompis jag och elisa mötte på dom och emil då . Men sen runt halv 7 skicka jag hem emil och var lite med pakke och elisa inget hände typ var as nere mådde as dåligt . sen följde jag med elisa hem och prata lite med hennes mamma och så :) sen slutade dagen med att jag gick hem och sov . höh .
Jag hitta värsta jävla bilden på mig för typ två år sen !!!!!!!!!!:O ni kommer dö av garv för jag såg ut som största FJORTISEN !:O om ni behöver skratta så skratta åt den hära bilden såååå såg jag ut för två fucking års sen HAHHAHAHHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0