NYBLOGG !

Hejsan söta folk , Nu har elin enkligen gjort en fin blogg åt mig kan inte göra själv (A)
tack för hjälpen Elin. Min föra blogg hete RumpJennifer.blogg.se fast har tagit bort den ,
för jag skrev inte så ofta i den , men den hära ska jag skriva i exakt varje varje dag kuligt vah ?(;
I dag har jag bara legat hemma och tagit det lungt har varit sjuk " måndag " Tisdag och onsdag , "/
men imorgn måste jag till skolan annars får jag inte vara med på fotbolls matchen på fredag :O:O
och då möter vi bromma pojkarna och dom måste vi fan vinna i mot haha och laget räknar juh me mig:O
Men nu ska jag dra till torslivs och köpa mer godis till mig och mamma och gå ut med hunden med söta max barndomsvän :) hörs imorgon . pussar <3



tbx igen , haha var tvungen att skriva om vad som hände när jag och max var ute med hundarna . Först och främst jag träffade han fem över tio utanför hans port, han kom dära och såg lika söt ut som alltid, Jag var så himla glad över att få träffa han igen vi har juh varit ossams ett tag. fick en kram och blevotroligt glad. vilken känsla .. var lite tyst i början fast det är det väl alltid om man nyss har varit ossams eller? iallfall hunderna hade riktigt kul faktiskt, inte sätt min hund så glad på länge. min hund har fått ett nytt smeknamn jag kommer till det haha. Vi trodde adrig att vi skulle få över dom vid övegångstället för dom lekte så pass mycket , fast jag och max är juh sååå grymma så vi fick över hundarna haha , vi gick en liten stund och prata lite om allt , kärlek , och sådära. kan ju faktiskt prata med han om allt, och jag var så otroligt glad över att jag har fått min max tillbaka. Jag hade sånt leende på läpparna inte haft sånt leende sen aa du jag kommer faktiskt inte ihåg det var ett bra jävla tag. Men max får mig jämt på bra humör, Tänk om alla andra var som han ni killar allså , då skulle vi tjejor vara lyckligare en lyckligast. om ni tjejor visste vilken kanon kille max är, man skulle aldrig kuna banga på han då är man seriöst dum i huvudet ! Amen iallfall vi kom till gropen hundarna lekte lite dära och hade kul som vanligt haha , jag och max står och kollar på och pratar lite om lite allt möjligt trevligt faktiskt. Hade bara lust att kasta mig om han som hundarna gjordeo ch rulla runt på gräset och bara krama om han. inte bitas ! KRAMS FAKTISKT !haha. Sen blev klockan elva och vi märkte att vi hade gått ut med hundarna en hel timmme oj oj oj va länge :S så han följde med mig en bit till torslivs ungefär. Jag ville sätta mig på bänken för att prata lite med max ville inte gå hem riktigt en, var juh så himla glad över att max var min för en timme haha min söta barndomsvän det. vi sitter och snackar rätt vare e så kollar jag på max så skriker han " VA FAN GÖR DIN HUND ?! " Jo min söta lilla leja knullar henne bakifrån min hund har blivit lesbiskHAHHAHAA, så vi kallar henne för lesbiska hunden haha , jag lovarer alla som läser det hära jag har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv . MAX VAR SÅÅ JÄVLA SÖT med sin blick och det såg så roligt ut asså, ni skulle förstå om ni var i samma sits som vi , det sååååågg så jävla kuligt ut. iallfall max såg lite skraj ut och hans hund haha men max var tvungen och dra hemåt. klockan var runt tio över elva då , så jag kramade om han och stack hem. Men nu orkar jag verkligen inte skriva mera . Ps till max , Tack för att du finns . det är du som får mig att må bra och vilja leva , jag lovar dig max jag kommer alltid finnas för dig och jag kommer aldrig i hela mitt liv göra det dära misstaget igen. för dom dagarna vi var ossams mådde jag PISS ! adlrig mer max jag lovar ,  jag älskar dig max alakoski <3

max och jag när vi var mindre barndomsvän, visst är vi galet söta ? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0