OMG FÖRLÅT HAR INTE SKRIVIT PÅ AS LÄNGE !!

Det finns så mycket jag vill skriva ner hära , jag börjar med att vi förlorade mot sollentuna fick damp på den matchen var nära på att smälla till en tjej fick gult kort , Men jag slog inte ner henne för att alla lugna ner mig och mamma hållde i mig och det . Menmen sånt händer väl alla fotbolls spelare ?(;
 
Sen vill jag säga en sak till jag saknar min andra mamma anna , min kontacktmamma hon har varit i frankrike över julafton . hoppas du och dina barn har haft det riktigt bra dära !:) haha som du nu kanske märkte jag ringde dig nyss var bra tvungen har saknat dig jätte mkt juh låsas mamma . vi får ta och ses nån dag i veckan :)

Sen julafton , Ja ni jag har varit i rimbo i några dagar fick rätt så mycket saker .
1 , Smink
2 , skor
3 , Pengar
4 , Kläder
5 , Tanget bord och data mus
6 , mp4 med film musik och bilder i
7 , godis
8 , plattång

sen så får jag snart mer julklappar hööh:)
men nu ska jag sova . hoppas ni har haft en bra jul . puss på er folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0