tisdag

tjatja alla blooggaaree !!:)
sjuk som vanligt så inget har hänt dena dag heller tyvär , känner mig som en död fisk inte för att jag vet hur det känns men jag kan väl förstå höhö , uch nu tänker jag på no när vi skulle skära ut ögona och allt BLÄÄÄÄÄÄÄ blir riktigt äcklad. Men iallfall har sovit hela dan typ och tagit det chill, fick värdens godaste mat idag , DONKEN HÖHÖ , tjockis jag är xD
Sen på kvällen så pratade jag och Elisa lite om fula killar och lite sånt. Dom kiillarna som skriver till henne är drygt runt 40 års åldern och är så grovt snygga . "NAAAAAAAAAAAT "" Juste hon och jag har hittat på en egen raggningsreplik höh,
vi kom på den i måndags tror jag . vill ni höra ?:) läs nuh då .
Killen är ute och går med hunden så frågar tjejen vad heter din hund ?:)
så svarar killen nått namn så säger tjejen ah men vad heter du då skulle man kuan få ditt nummer höhöh :D
VADDÅ INTE BÄST ?!?!:d HAHAHAHAHAHAH men vi hörs imorgon pusspuss . och juste hitta en bild på mig och henne för två år sen :O herregud hur vi två såg ut , förlåt men måste erkänna att vi har blivit så jväla mycket snyggare höhö.

hon var blondinen och jag brunetten nu är det fan tvärtom höhö:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0