Torsdag

Hejhoppgummi snopp :)<3 I dag är det torsdag höhö som ni kanske vet redan. vaknade halv 8 i morse.
jag låg helt död i sängen tänkte " åå ska jag skita i skoldagen idag men då får jag inte gå på nån match och inte träffa max " Så jag bestämmde mig att gå till skolan för jag vill träffa max vi har juh inte varit med varandra på ett halv år ett år ungefär . eller vi var juh med varandra en timme igår men det var inte så mycket. Nu har jag kommit hemfrån skolan klockan är 10:04 min nästa lektion börjar 12:10 så vad ska man göra underden långa tiden? funderar på att dra tillbaka till skolan snart igen iställt för att sitta hemma och ruttna sönder framför datorn blir väl bara så att jag fastnar för nått vid datan och skiter i skoldagen. och sånt har jag verkligen inte tid med. Jag försöker faktiskt sköta skolan och det är sant !!!:P Idag gjorde jag mitt omprov på so tror faktiskt det gick rätt bra kunde alla g frågor och några andra frågor som inte var g frågor. Såå det gick as bra om man gemför dom andra , ig i allt förutom svenska och bild :O vaddå inte keff ?:S
men tror jag har fått godkänt i matte eller vg. men allt rullar på nu, går faktiskt hem nu varje dag och pluggar annars blire utegångsförbud hehe och det orkar jag verkligen inte med. Mamma börjar göra mig på nerverna. Men snart fixar det sig nog med mina betyg och det. Menmen bajsa på bbetyg xD det ska vi inte skriva om i min fina blogg höhöhöhöhöhöhöhö .Efter skolan ska jag hem till max och kolla på en film han har laddat ner roligt vah?:) länge sen man umgicks med han.så ska bli kul . Sen ska jag hem efter det för han ska plugga och jag också tyvär ! "/ annars skulle jag åk till farstastrand . nii vet nog vad jag gör dära hehe :) Men nu ska jag kolla på tv en liten stund men jag skriver mer i kväll . pussar så länge <3


hejsan igen alla söta bloggare, nu är klockan 15:12 kom hem från skolan för tolv minuter sen . haha som ni nog vet attmin lekton började 12:10 men jag somnade hemma så inte blev det nån no hihi(A) men gick på bilden faktiskt min sista lektion har bara varit på två lektioner idag kunde lika bra vart hemma igenkligen men dåå blir Jens rasande så klart man måste gå till skolan dåh haha. Fick höra roligaste saken idag som Jens var med om han hade visst baxat en fiddy utan att veta omdet HAHAHAHHA , jävla klant xD men men sånt händer väl på fyllan antar jag. stackars den som inte har nån fiddy haha. Men nu är väl Jens stolt över att ha en fiddy hihi. Men iallfall klockan fyra drar jag till max . sååå långt kvar -.- sen måste jag plugga sönder mig SOM VANLIGT ! men men vill man bli nått så ere juhså :) jag ska fan inte bli nån fattilapp när jag blir stor. Men vi hörs senare i kväll hihi . pussar

TILLBAKA IGNE DÅÅHH !:) klockan är 21:13 nyss kom jag hem med söta hunden . gick bara bakom huset mår så himla dåligt känns som att jag ska dö av febern seriöst. inte blev det nån max heller för att han blev dålig stackarn. så jag pluggade ungefär en timme sen fick jag tag på camilla !:) hon kom direkt över hit så fixade vi till oss lite sen åkte vi till hökis och träffa några kompisar , " fyrkant och jesper och nån mer vet ej vad han heter. Hahá dom är för roliga dom killarna och för elaka:O Jesper klappa till mig idag och putta in mig i buskarna höhö . så blev sur och sprang därifrån men han sprang efter haha och vad om förlåterlse . kände mig som en kung haha(; och är glad att han brydde sig faktiskt tack Jesper :) HAHAH sen så lurade han in mig och camilla i skogen och sa att det satt en läskig gubbei skogen och det såg fan ut som det !!:O fast det ´var bara en gren så vi kände oss lurade absolut jag för jag var nära på att gråta haha. Roligt värre asså. Ska fan börja umgås mer med dom. tyvär fick jag inte tag på Jens mens idag , tänkte träffa han men han svarade juh inte . han svarar aldrig nu för tiden .. menmen ... SÅÅÅÅ får väl träffa jesper mer och ha sådära kuligt som vi har (; haha sen så drog jag och camilla hem och gick och satte oss på en resturang och käkade vi var vrålhunriga haha.. jaja nu ska jag dra och kolla på tv liten stund sötnosar. pussar

dagens bilder ..                                                                                          självbortträtt elr hur man stavar hehe

Kommentarer
Postat av: camillaekblad

du ritar bäst! timmy hette han typ xd<3

2008-12-04 @ 21:30:36
Postat av: Jennifer

HAHA TIMMY XD :O:O

hade för mig att han hete larson elr vafan nått sånt xD<3

2008-12-04 @ 21:37:22
Postat av: elin

eey jag ritade bilden :O

2008-12-06 @ 16:48:16
URL: http://elluns.blogg.se/
Postat av: elin

<3

2008-12-06 @ 16:48:26
URL: http://elluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0